tisdag 1 februari 2011

Svängningar



Jag var på Confusion nu i helgen, man kan säga att det är en slags japan-mässa (konvent heter det egentligen) Det var fantastiskt roligt. Klänningen har jag själv sytt, för hand!

MEN!

Den här helgen var en katastrof i blodsockermätning. Sockret svängde som tusan, ena stunden vart det på 20.0 och andra 3.4...när jag skulle lägga mig och sova i lördags var sockret på 1.9!

Anledningen att det svängde så var att jag var bortrest och det var svårt att hitta bra mat-alternativ (speciellt frukost var svårt). Dessutom låg sovsalarna 800 meter ifrån stället vi var på så det blev ganska mycket gående (med packning).

Denna veckan ska det lämnas HbA1C och det känns inte som att det har gått ner, nej, jag har slarvat för mycket. Nästa vecka ska jag träffa en doktor...tydligen har jag fått en ny...hoppas hon har lika bra inställning till LCHF som min gamla...

Just ja...idag åt jag en semla...*fy på mig*

Jag har beställt bröd och nudlar från lowcarbshop.se så jag ska fanimej ta mig i kragen nu och rätta till allting.

Inga kommentarer: