torsdag 27 januari 2011

Nämen, har man sett..

...ett inlägg!

Här nedan ser ni gårkvällens kvällsmat, julskinka med ost som värmts i micron...det var mums!




Efter kvällsmaten blandade jag ihop en liten brödsmet som jag funnit på kolhydrater.ifokus.se för att göra det smidigt så använde jag mig utav cupcakes-formar i silicon. Jag gräddade dem i morse, kändes som att äta scones, smält smör och ost...mmm....

Ja dom är inte stora, men var lagom mättande.








Dem ska jag ha med mig i helgen då jag reser till GBG. Ska nämligen på konvent/mässa.


Ok, mät och vägning då?

Jo, vågen står envist på 67 kg men det är okej för jag har inte varit stenhård precis.
Måttbandet visade 99.5 cm. Still okey.

byebye!



1 kommentar:

Anonym sa...

fan det lät riktigt gott om det liknar scons i smaken... det får du bjuda på en dag!