måndag 17 februari 2014

Första Dagen!

Då var första dagen som Städtan....*ähm* Lokalvårdare avslutad.
Jag började kl. 08:00 och formligen nästan kastades in i arbetet...nåja...se och göra, följa med och prova.'

Fick sluta tidigare än jag egentligen skulle...och jag kände mig mörbultad. HUR ska jag klara detta 8 timmar om dagen? särskilt som att det inte ens är något jag tycker är kul. Tyvärr fruktansvärt tråkigt. Men vad gör man inte för pengar, det är iallafall ett jobb. Kommer ju dock fortsätta att leta efter ett trevligt butiksjobb!

Blodsockret den senaste veckan har legat SJUKT bra, (men de visste jag ju att det skulle göra) imorgon är det 1 Vecka sen MITT NYA LIV startade. Inge socker, ingen strkelse (förutom de fåtal BS-dipparna ja har haft.)

När jag kom hem somnade jag ett par timmar (uuuuups!) däreftefter blev jag tvungen att fixa en lunch till imorgon (det blev en extra faktiskt!), fixade också plättar att ha till kvällis/frulle/mellis. Slängde i lite grann proteinpulver med jordgubbsmak. Det blev JÄTTEGOTT!


 Jag hade lite jordgubbar i frysen kvar sen i somras. Hihi!



Inga kommentarer: