söndag 16 februari 2014

16/2-2014

Igår var det dags för det andra träningspasset.
Lite lagom jobbigt var det.
Idag har jag verkligen träningsvärk i armarna USCH!
Kan knappt röra armarna haha.
 Efter träningen körde vi till tippen med min diskmaskin eftersom den inte funkade längre...mer lyft...mer tränning....sen tog jag ett låååååååååååååångt skönt bubbelbad med vaniljdoftande badsalt och meditationsappen på mobilen igång. tror aldrig jag varit så avslappnad förr!

Imorgon börjar jag jobba ! Weee! Tidig morgon alltså.
Idag måste jag förbereda ordentligt. Mellis och Lunch.

Lunch kommer iaf bli ;

Gräddstuvad Broccoli !
250gr broccoli, 1,75 dl vispgrädde, en rejäl klick smör, 1 krossad vitlöksklyfta, salt och peppar. Släng allt i en kastrull och låt puttra under omrörning till broccolin är mjuk, blev mumsigt! Till 2 pers.

och stekt falukorv.

Inga kommentarer: