lördag 8 juni 2013

Runway


Dagen idag har varit slapp ( dock var jag värdigt produktiv igår!)....
Har mest varit trött och seg. ...och efter en runda på citygross blev jag alldeles matt! (Katterna har också bara slappat)
Men jag fick en flipp nu ikväll att jag måste göra något!  Så det blev runway show med mej själv ! (Var vänlig och ignorera den den organiserade röran i bakgrunden!)
Ska på cosplaypicknick på lördag är det tänkt. ..om man orkar och det inte regnar. ..så vad ska man ha på sig då?


Vit klänning som bas med den mintgröna kjolen?

Yukatan, full mundering med extra volym..njaa...beror på vädret...och hur mycket jag känner att jag orkar med, men troligtvis inte!

eller plain white med lite jordgobbs-accenter?

Dock lutar det mest åt denna outfit, men då måste jag sy färdigt kjolen...typ imorgon...för jag kommer inte hinna / orka i veckan!

Inga kommentarer: