fredag 19 april 2013

Ick!

Dålig dålig dålig dag!

Eftersom jag inte mådde bra igår och fick gå hem från praktiken, så tyckte jag det var bäst att stanna hemma idag också, kände mig lite kyvig i magen i morse...men ingt kräk än så länge...matlusten lät vänta på sej så "frukosten" blev istället en tidig lunch vid elva..sen typ inget förrän vid femtiden...eller ja..jo...jag tog fram överblivna kanelbullar och tårta från frysen då en kompis skulle komma på besök men det blev inte av...slutade med att jag själv slök en tårtbit och en kanelbulle :P Inte bra, inte bra....

Har iallafall köpt hem ett flak ägg från "Bonnen" så det får bli maaaaaasssa ägg-frukostar och mellisar framöver....vet inte riktigt hur jag ska göra med luncherna i veckan...det ultimata hade varit att ha biffar med beasås typ...men har inget sånt hemma..och det är skralt i kassan...jag får varva korv och tp kyckling för det har jag iallafall....

Har inte ens kollat mitt BS alls idag! FY på mig!

En positiv grej är att jag fick min Veggie Twister idag, tog bara tio dar :D



När jag får lite pengar över någon dag så skall jag även köpa en 
Vegetable Fruit Nicer Dicer Slicer Cutter


Kommer bli MYCKET enklare att tillreda vissa grejer som typ...LÖK!

Angående ros-frmerna så har min kompis en jag kan låna och testa på så jag behöver inte köpa någon ännu :D

Blir det bra så kommer det självklart bilder på bloggen!


Inga kommentarer: