söndag 21 april 2013

Ick 2!

Min blogger-app flippade ur och fick ta bort den...tog ner den igen och ser att den är väldigt uppdaterad...får se om den funkar bättre... ( jag har förlorat två mobil-inlägg)

Dagens middag blev falukorv på elgrillen smaksatt med ost ovanpå...till det blev det broccolimos/pure'.

Imorgon blir jag tvungen att ta till min köttgryta som jag har i frysen, i den finns ganska mycket rotgrönskaker men absolut sämsta med den är ju att den är redd på mjöl :p jag har tyvärr inget val då det nästan gapar tomt i skåpen.

Månaden som kommer lär bli tuffare än vanligt, får inget bostadsbidrag denna månaden, så de blir ca 1300:- mindre...vilket blir tufft. Sen ska jag till sjukhuset typ fyra ggr denna månaden...något som visserligen socialen betalar, men inte förrän nästa månad då de betalar ut allt i efterskott..... Usch, mår dåligt bara jag tänker på pengar :( Jag har ju lovat S att åka med henne till på konvent tex, och då måste jag köpa biljetten denna månaden, visserligen endast 200:- men känns jobbigt, därför att jag egentligen inte har råd och samtidigt så vill man ju kunna unna sig något kul ibland....

Sista dagarna som gått har jag inte varit så duktig vad gäller att kolla bs och att skriva ner vad jag ätit, tyvärr...  Känner mig hemsk, men de blir nya tag imorgon! På onsdag går vi in i vecka 4 av nystarten, då är det vägning och mätning som gäller igen!

Inga kommentarer: