torsdag 18 april 2013

Vill ha!



Finaste silikonformen med rosor...skulle vilja prova först innan jag köper en, men än så länge vet jag ingen som äger en sådan ? (eller gör jag?? )

Finns ju förvisso dessa också; http://www.ebay.com/itm/Rose-Heart-Silicone-Cake-Cupcake-Mold-Case-Muffin-Chocolate-Tin-Pan-Baking-Mould-/271124575675?pt=UK_Bakeware&var=&hash=item3f2048b5bb Mycket billigare. Skulle kunna fungera för mitt ändamål :) ca 18 :-för sex stycken...och fri frakt!

Hittade dessutom en nästan likadan form som ovan bild, för 30:- fro frakt där också...
http://www.ebay.com/itm/Silicone-Muffin-Pan-Jelly-Cupcake-Candy-Mold-Chocolate-Mold-Rose-Flower-Pyramid-/130883163641?pt=Bakeware&var=&hash=item1e793e95f9

En annan sak jag skulle vilja ha är en chokladtermometer..fast jag har lyckets läsa mig till att en vanlig kött-termometer som går upp till 50 grader också fungerar....så jag får väl köpa en sån på typ ICA eller nåt...

Jag ovar, allt detta kommer att användas in LCHF-style!

Nästa vecka skall jag träffa min diabetes-sköterska, ska bli kul att visa upp de senaste veckornas BS, sedan skall jag även kolla ögonen och den 6e maj ska jag till diabetes-läkaren för mitt årliga besök....puh,... hur hamnade allting så nära varandra?

Apropå BS, så verkar det bete sig annorlunda när jag har mens, vilket jag nyligen haft, och allt var bra, sen när den var över så fick jag dippar om morgnarna...det var faktiskt lite oväntat...

Hatar att bli låg, man blir så orkeslös och nästan typ hjärndöd....så ja, det har ju fått bli lite icke lchf två morgnar i rad :P



Inga kommentarer: