söndag 5 augusti 2012

Ny-ny-ny-nystart

Jag har sagt det förr och jag säger det igen; Nu kör jag hårt igen!

Denna gången är jag dock  MEGAPEPPAD!

Och anledningen till det är för att jag gått med i HÖSTUTMANINGEN, som är till för alla som vill gå ner oavsett vilket sätt man använder. Självsvält är dock inte så hälsosamt!

Vill man veta mer/vara med kan man gå hit; http://www.livutansocker.se/2012/08/hostutmaning.html

Jag är så pepp att jag har tjuvstartat och verkligen striktat till det, jag har tom börjat använda en app som heter Shapeup, riktigt bra är den. Man lägger in vad man äter så ser man hur mkt fett,protein,kolhydrater  man ätit.

Jag började den 1:e augusti och lade då även in ett midjemått på 94 cm....idag var det på 88 cm ! (detta på smalaste stället, på tjockaste stället som är under naveln var det 110cm VS 106 cm!!!

Jag har även börjat att vara ute och gå mera, ska nog lägga upp ett shema...jag tänkte något i stil med promenad onsdagar, simning fredagar (fast jag fegar lite för att simma på utebadet och vårat innebad har inte öppet på sommaren så det får vänta lite) Sit-ups varje dag, dock glömmer jag det lätt, därför måste jag skriva upp det och ha det väl synligt någonstans.

Japp...nu vet ni vad jag sysslar med!

Inga kommentarer: