tisdag 9 augusti 2011

Skärpning!

Ja då var det slutspurten på somaren, i skrivande stund så öser regnet ner därute.

Jag har bestämt att på måndag ska jag börja en strikt form av LCHF igen, skolan har börjat och det blir mer fason på ät och sovtider.

Idag åt jag BabyBell ost för första gången, istället för att tugga godis när suget kom, dock är de små bitarna ganska dyra....Underbart var det dock, smakar som gräddost.

Frukosten bestod utav två stekta ägg och ett halvt paket bacon kl 7, detta stod jag mig på nästan fram till lunch, okej vi fick lite tidigare lunch så, vid halv tolv åt jag gårdagens korvgryta (som hade för lite grädde) därefter knaprade jag ost resten av dagen (fram till två).

I fortsättningen ska vi gå till kl fyra på eftermiddan...huvaligen.....

I helgen ska jag träffa en kompis och fira henne så vi får se hur det går, har ju bara mjukstartat ännu men men...

Har ju gått upp en del nu över sommaren, vågen stod på läskiga 72 kg!!!! Jag har med andra ord gått om mitt första delmål igen...på fel håll....

Nu jävlar anamma får det bli skärpning!


Inga kommentarer: