onsdag 16 mars 2011

Bra och Dåligt


Jag har gått ner ett kilo sen förra månaden *wohoo* ett steg närmare mitt mål.
MEN något skumt är det.
Idag har jag definitivt hållit nere på kolisarna, sockret låg mellan 7-9 större delen av dagen, vid halv tio, låg det på strax över tio. Cyklade hem från min kompis (ca tio min) och vid halv elva var sockret på 14 ! Hur gick det till?

Har visserligen hört att man kan få högt BS av träning men detta är löjligt!ör man vet aldrig!
Inga synliga läckor vid insticksstället och inga luftbubblor i slangen, men ska byta den iallafall f

Frukosten bestod utav två stekta ägg och ett halvt pkt bacon.
Middagen 3 biffar gjorda på fläskfärs och psyallium-frön, samt blomkålsmos (typ)
Kvällsmaten (runt 23:00) var middagsrester samt sallad.

Hmm..nästa måndag fyller jag år, (och ska träffa diab.sköterskan!) helgen efter tänkte jag ha cupcake-kalas (ej lchf pga att det alltid misslyckas, men kommer anv. sötningsgmedel och äkta smör)
Mamma är velig och kan inte bestämma sig om hon ska va hemma el inte (hon fyller år på söndagen och syrran helgen efter)


*********************************************************

(Ska föreställa Japanska flaggan)


Det finns väl inte en endaste människa som har missat nyheterna på sistonde va?

Jag mår dåligt av det (och lite andra saker), jag "känner" folk som är där borta i öst, dock har jag inte fått några dåliga nyheter om dem än så länge.


1 kommentar:

Hana_Caena sa...

Finns ett sätt att göra fluff till cupcakes utan att använda socker..
Gör en lös pannacotta dom du låter stelna över natten, nästa dag vispar du med mera grädde.. det blir ganska stelt men jag tror det kommer fungera suveränt just till cupcakes!..

Lycka till!