torsdag 6 januari 2011

Sammanställning

Detta inlägg är en sammanställning av dagen.

Kl 9:00 Frukost
1 stor LCHF-pannkaka m grädde
BS före fr; 9.3
Insulin-dos; 1.5 E
BS efter fr; 8.3

Kl 17 00 Middag
"Mors fattigmanssoppa" (innehåll; korv, bacon, lök, tomatpure' m socker samt makaroner)
BS före M; 7.5
Insulindos; 6.0 (pga innehållet i maten tog jag större dos)
BS efter M; 4.1

Kl 21 00 Kvällsmål
Ris a'la Malta m sås (ej LCHF)
BS före Kv; 5.4
Insulindos; 5.0
Bs efter Kv; återkommer


Resultat;

Mellan frukost och middag kände jag varken hunger eller sug, dock sov jag ett par timmar mellan 11 - 15 pga dålig sömn under natten.

Dock blev det en ganska kolhydratrik dag denna dag, trots att jag hade lovat att det inte skulle hända :P

Jag tror att jag skall göra en sån här sammanställning en gång i veckan...om jag kommer ihåg det.

Inga kommentarer: