måndag 3 januari 2011

2011



Så var 2010 slut, och herregud vilken skillnad!

Nu tar vi nya tag med det nya året!

Idag har jag ätit Lchf-pannkakor m grädde till frukost, Omelett m ost, purjo och nötrulle till middag, och nu ikväll tog jag två mackor (oopsie-bröd) m philadelphia, kryddor och gurka.

Dock har jag bara kollat mitt BS två gånger...och det har varit suveränt...Imorgon skall det kollas 4 gånger minst!


Eldprov!
På fredag skall jag besöka min biologiska far igen, det är himla kul att vi har fått kontakt igen, all thanks to Facebook!

Well, sedan på lördagen skall jag träffa några kompisar, vi ska se på anime' och allmänt hänga, så då får man se till att hitta något snacks. Detta kommer bli mitt första eld-prov. Första helgen på det nya året utan att äta godis.

Min tanke var att hitta OLW's rostade mandlar eller Nutisals mixade mandlar. Göra lite skink-chips i ugnen, och kanske lite pannacotta, det är otroligt gott.

Jag gjorde pannacotta till nyåret och blev frälst, det var vanilj och bär, denna gång skall jag testa med apelsin.

Någon som har något annat LCHF-godis att föreslå?

Inga kommentarer: