tisdag 17 augusti 2010

Struligt

Idag har det varit en lite strulig dag...

Vaknade med ont i halsen, kliade och var rosslig. Tänkte att det säkerligen går över under dagen.

Syrran kom över med lilla Linnea som var sjuk, hon hostade och det hördes låga pip-ljud när hon andades. Jag hade precis ätit "frukost". Några bitar korv och en banan. Linnea ville att jag skulle följa med till doktorn.

Sagt och gjort.

Det tog hela dagen och slutade med att hon blev kvar över natten. Jag kan ju lägga till att mitt ont i halsen utvecklades till ont i huvudet, rinnande näsa och ont i käkarna. :(

Allt jag hann få i mig under dagen var en youghurt. När jag kom hem blev det lite överbliven lasange (både LCHF-vänlig och en bit vanlig...håhåjaja....kan inte hålla mej strikt tydligen)

Imorgon ska jag nog spendera i sängen, med lite manga-läsning.

Inga kommentarer: