torsdag 12 augusti 2010

Steady steady....

Usch vad dåligt det går med bloggandet...för att inte tala om att hålla rak kurs på maten...nej jag har fuskat alldeles för mycket tycker jag. Men har försökt ta tag i det igen.
Tydligen sitter jag stilla på 75 kg vilket visserligen är bra ändå. Jag har glömt att mäta midjan, men senast ikväll så sa syrran; Fan vad smal du har blivit!

Jag blev glad!

Idag åt jag kyckling och baconsallad med vitlöksgegga.

Mycket gott!

1 kycklingfile, dela i bitar och stek. Krydda efter smak.
1/2 pkt bakon, jag brukar klippa det rakt av. Man kan dela baconet i mindre bitar men jag valde att ha det som vanligt. Stek.

Sallad. Gurka. Tomat. (allt efter tycke och smak, eller vad som finns hemma)

När allt är färdigt. Blanda det.

Sedan tog jag lite salt och peppar, vitlökspulver som jag blandade i en burk creme fraiche.

SUPER-NAM-NAM!

Inga kommentarer: