torsdag 1 juli 2010

Utan internet

Hejsan alla läsare!

Jag har inte uppdaterad sedan innan midsommar, pga tid är en bristvara, så även internet. Det kan bara dö helt plötsligt, troligtvis pga överbelastning. Ja,ja, nog om det.

Till midsommlar hade jag ju bestämt att jag skulle äta potatis, det blev även bröd med smö bröd.
Två portioner med potatis (många små) prinskorv och LCHF-köttbullar till det mörkt bröd med gräslök som pålägg.

Jag åt så mycket så jag trodde att magen skulle sprängas.

Sedan jordgubbar och glass.

Ja, det var ju fest.

Men blodsockret sade sitt direkt.

Apropå blodsockret så har jag fått resultatet från mitt HBA1C (mitt medelvärde de senaste 3 månaderna) Jag skule lägga upp en bild på kurvan men hittar inte lappen.

Det har sjunkit avsevärt men än är det inte riktigt nere där jag vill ha det...

En annan rolig sak som har hänt är att nu hoppar mojjan också på tåget *yay* efter att hon läst Doktor Dahlqvist resa i min kokbok så blev hon taggad.

Hoppas att ni alla har en underbar sommar! Imorgon ska jag till stranden!


Inga kommentarer: