torsdag 3 juni 2010

Cykling

Vad ska man reflektera över idag då? Kanske det underbara vädret?

Igår var jag ute och cyklade, sådär lite lagom, har skaffat mig en cykeldator (men idag funkade den inte). Så igår cyklade jag ca 5 km under 40 min, inte snabbt men inte sakta heller. Det var en lång härlig runda.

Jag har kommit underfund med att jag helst tar promenader/cykelturer antingen på morgonen när jag vaknat eller på kvällen strax innan skymning.

Idag blev det dock en kort cykeltur med kompisen under dagen, det gick också bra, fast det blåste lite väl mycket.

Imorgon blir det nog att dra till ett vattenland med syrran och syskonbarn. *jippiii*

Och just det, jag blir nog tvungen att väga och mäta på söndag ändå eftersom jag ska träffa min sköterska på måndag.

Idag gjorde jag en massa biffar, perfekt att ha med i matsäcken imorgon .

Inga kommentarer: