tisdag 11 maj 2010

Så var dag 2 förbi.

Dag 2

Vaknade 10:00 somnade om, gick upp 11:30. Blodsockret 6.0

Mixar en smoothie till frukost.

13:22

Blodsockerkoll; 6.5

Runt fyratiden åt jag middag hos syrran som också kör med LCHF.

BS; 5.4

Stekt kycklingfile med vitlöks-gräddsås och Blomkål. *mums*

2.5 E Insulin

Därefter tog vi en promenad ca 30 min, i väldigt sakta takt pga att vi hade n 3-åring med oss.

När vi kom tillbaka hade jag ett blodsockerfall, 2.9. Vi hade ingen mjölk hemma så det blev ett glas yoghurt. Är ganska trött, runt åtta på kvällen somnade jag en timme.

Åt jag lite jordnötter medan jag såg på Desperate Housewives. Jag var inte ens sugen på godis, och jag har bara haft lite huvudvärk MEN nog är jag sugen på att ta en burk läsk!

22:00

BS; 6.6

Kvällsmat bestående av två kokta ägg.

1.5 E insulin.

23:40

BS; 8.9

Inga kommentarer: