onsdag 12 maj 2010

Tredje dagen var...


en aning jobbig...

Det sägs att tredje dagen är den svåraste för då har kroppen rensat ut allt det där som skulle bort, om man har skött dieten som man ska. Jag har varit trött och hängig, men inte särskilt irriterad dock.

Gick upp kl 10
BS innan Frukost 7.8 , Smoothie till frukost, 2 .E.
BS efter Frukost 9.1 kl 12:20
Då skulle jag ut och handla med mamma på citygross så det blev mycket gående.

ca 15:00
Middagen skulle bli Tacokryddade baconbiffar m broccoli, körsbärstomater och sockerärtor.
BS innan middag; 6.5
2. E
BS efter Middag; 5.7

Jag var mätt väldigt länge, ca 6 timmar, och då bara kände jag lite lite hunger, så kvällsmaten blev plättar på ägg, keso och dinkelmjöl (dinkelmjöl ska tydligen ha lika mkt kh som vanligt en mättar längre antar jag) + en smoothie.

BS innan Kvällsmat; 5.4 (kl 21:00)
1.5 E tänkte jag skulle räcka med tanke på att sockret var så lågt ändå.
Det var nu som jag var seg och trött och huvudvärk och kände mej allmänt miserabel, jag gav efter för behovet och drack en burkläsk. (obs sockerfri men med koffein)
BS efter kvällsmat; 11.5
Tydligen behövdes det lite mer insulin iaf, jag väntar en halvtimme till och ser om det går upp mera eller inte.


Det blir nya tag imorgon!



(Kanske ska man göra sit-ups innan man lägger sig...?)


Inga kommentarer: