måndag 20 maj 2013

Lite annat.

Tänkte berätta om vad jag gör när jag inte lagar mat.
Ibland målar jag, mest med akvarell, men har blivit mera markers nu. Tyckte att de hade fått ligga o skräpa lite för länge nu.

Snart skall jag sätta igång med mitt mylittlepony projekt, men hade velat ha en "Powder" ( den stora) i något bättre skick egentligen!
Uppdateringar på detta samt mina målningar sker främst på min tumblr : linn-zy.tumblr.com / min Facebook / min deviantart: linnzy.deviantart.com

Drömmer mig bort angående köket också.
Hade såååå väldigt gärna velat fixa till det så det blir sådär vackert pastelligt som jag vill ha det!


Här har jag ritat upp hur jag vill göra med min köksbarbänk...men vem/hur det skall göras rent praktiskt har jag ingen aning om....jag är inte så händig med såg och spik och hammare :P Inspiration från PassionforBaking; http://instagram.com/p/ZcTzJHnqun/ SÅÅÅ snyyyyggt! (ja, jag vill ha sådana stolar också! )

Inga kommentarer: