lördag 13 april 2013

Dagen räddad

Igår åkte jag och en kompis till Hässleholm där vi skulle sälja lite prylar på en Japan-Loppis. Vi hade hur kul som helst (även fast jag inte lyckades sälja särskilt mycket, men ibland måste man chansa).

Och snacka om att min kompis räddade min mat-dag...hon hade fyra kokta ägg med sig och bjöd mig på två , sen efter loppisen blev det en kebabsallad medan vi tog tåget hem..det var precis vi hann med det, annars hade vi fått vänta 1 timme.

Idag ska jag sova över hos en annan kompis, då gäller det att se till att man har med sig nån bra frukost, så just nu gör jag några "scones"  . Kommentarerna på receptet är av delade meningar, men jag har gjort dessa förr så jag vet att jag gillar dem, dessutom så kan man variera dem med tex nötter och ost och sånt :)

Blir också bra att ta med sig på förskolan.

Egentligen hade jag tänkt köpa mig ett 70% igt choklad idag och njuta av en liten bit, men då min lokala butik inte har dem så får jag låta bli :P Oh well...det är väl lika bra det...

Inga kommentarer: