lördag 6 oktober 2012

Ny layout och DiabetesDagen

Har gjort om layoten på bloggen lite.
Vad jag inte fattar är varför inte sidogadgetarna inte lägger sig i sidan på "Startsidan" men går man till de olika nya flikarna så är det inga problem. På startsidan har de istället hamnat aaaaaaallra längst ner, under alla inlägg ! (Hjälp?!)

****************************************************************


Den 14:e November är det den Internationella DiabetesDagen.
Då ska jag och några andra vara ute på stan (Helsingborg) och samla in pengar till Diabetesfonden.
Vi kommer även att dela ut gratis kramar och le'enden, vi kan även erbjuda folk att få kolla sitt blodsocker.

Kan du inte närvara så kan du ändå hjälpa till, du kommer tex kunna skänka 30kr genom SMS eller så kan du köpa ett särskilt armband som jag kommer att göra själv.

Hela månaden kallas för Diabetes Awareness Month och själv har jag som sagt haft diabetes i halva mitt liv. Forskningen går framåt hela tiden men ännu finns det ingen 100% bot för diabetes.

Just nu finns det över 245 miljoner diabetiker i världen och siffran stiger för varje år som går.

Vårt event finns även på Facebook, alla är välkomna att joina; https://www.facebook.com/events/413517845381967/?fref=ts

******************************************************************

Inga kommentarer: