tisdag 21 september 2010

A walk in the park.

Min kära vän Tessan upptäckte att man via Facebook kunde utmana varandra i olika träningsövningar med en "Biggest Looser"-applikation. Det blev en 20 minuters rask promenad innan det var dags att hämta min lilla älva Linnea.
Solen sken och himlen var blå trots den gråa morgonen.

Jag äter kanske inte kakor, men jag bär dem, och det med stil.


För några dagar sedan hade jag en supergod middag; kokt korv med pepparrotsås.



Kommer ni ihåg att jag undrade hur jag skulle göra vaniljsås till min äppelpaj...jo några dagar senare fann jag ett recept på det...i min egen bakbok XD och gott blev det. Fast jag har kommit fram till att jag inte gillar Fibrex, iaf inte i bakverk. Det funkar fint i biffar.



Mina kläder hänger som fan, kjolen jag köpte i Julas, som satt åt som fan ramlar nästan av nu :D

Ska vi dra till CenterSyd i November, syrran??? New Yorker, here we come!








Inga kommentarer: