söndag 20 juni 2010

Godmorgon Världen!

Idag gick jag upp tok-tidigt efter en dålig natt-sömn till råga på allt! Varför frågar ni, jo det är så att jag ska till Lund och träffa massor av vänner med likasinnat intresse. Vi ska ha picknick i Botaniska och till råga på allt klä ut oss, nej ingen möhippa eller nåt sånt, vi gör det bara för skojs skull. Men det måste vara japan-relaterat! ^^

Morgonens frukost; 2 ägg + ost och smör

Lunch/picknick; Falsk potatissallad, Baconbiffar, lite stekt korv och vad som bjuds, ja det är ett knytkalas-picknick typ

Efterrätt; Plättar med Jordgubbsgrädde.

På det står man sej nog ganska länge.

Jag har märkt att jag oftast bara äter två mål om dagen numera. Iof äter jag "frukost" vid 12-tiden för det mesta.


Nu till vad jag vet att många har läääängtat efter;

Mina mått.

Vikt; 77 kg
Mage; 109,5 cm

:) :) :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

WOW midjemåttet minskar ju i en rasande fart!!
/syrran
ps ha så kuligt idag!

Ellen - ellastankar.blogg.se sa...

Härliga siffror =) Bra gjort!

Gamle Hr. Olsen ;-) sa...

Om Du fortsättar så - blir där ju ingenting kvar av Dig... ;-)))