tisdag 8 april 2014

Tid

Varför räcker den aldrig till?

Varför går den fort fram när man har roligt/har bråttom?

Varför går den så outhärdligt sakta när man har tråkigt /väntar på något?

Mycket har hunnit hända sedan mitt senaste inlägg, jag har helt enkelt inte haft tid.

Jag har hunnit fylla 30, av min familj fick jag min drömsoffa (istället för en luftballongsfärd). Jag har jobbat nu i drygt 1, 1/2  månad. Måndag -Frdag 7-16...det går väl an. Inre det roligaste jobbet men det är iaf ett jobb och de flesta arbetskamraterna är roliga och trevliga så tiden går ganska fort ändå.

Sömnen fungerar ganska bra, klarar mig på ca 6 timmars sömn iaf om jag tar mina D-vitaminpiller på morgonen. Visst är det segt att gå upp klockan fem varje morgon men som sagt var, det går an. Fast idag hade jag mycket hellre legat kvar i sängen :(

Också är det ju det att det känns som att man inte hinner eller orkar så mycket mera. När jag kommer hem så vilar jag föttrrna i ett fotbad en liten stund sen måste jag göra middag till nästa dag om jag inte har några rester i frysen från helgen som gick...sen är det oftast dags att gå å lägga sig...

Nå nu ska jag ta bussen mot joooubb!

Inga kommentarer: