söndag 5 maj 2013

Söndag

Idag sov jag länge länge...har sovit i 12 timmar nästan sträck. Dock så blev jag väckt runt åtta på morgonen av grannungarna men jag har som tur är lätt för att somna om.

Gjorde plättar till frukost, det var längesedan jag hade det. Senare på dagen blev det middag på lokala pizzerian, hamburgare utan bröd beställde jag, + ost och bacon och bearnaisesås! Mums!

Angående min bloppis tycker jag att det är såååå tråkigt när folk säger att de är intresserade men sedan inte svarar på pm mm. Hade två stycken intresserade av mitt Aneboda skåp på Facebook, sn ena bad om att få det nedmonterat vilket det nu är. Den andra bad om att jag skulle kontakta henne om det fanns kvar. Den 27:e april skickade jag pm, vilket har blivit läst. Inget svar. Tradigt. Har nu ett nedmonterat skåp stående i hallen och dessutom en sängram i sovrummet, även den nere, men utan intresse. Har försökt med blocket tidigare men har inte givit resultat.

Seriöst. Vill få det sålt typ NU!

Dagens positiva tanke: jag har gått ner! Nu står vågen på 79,7 och måttbandet runt magen visar 97cm (5 veckor sen var det ca 82 kg respektive 108 cm!)

Inga kommentarer: