lördag 11 maj 2013

Goodmorning my lovelies!

Idag blir det ett litet mindre planerat äventyr.

Fick för mig att åka till Malmö. Kompisen skall dit för att höra på samt fota Robin Stjernberg. Jag lånar syrrans Skånekort och hakar på...fast jag undviker nog att gå i närheten av GA torg och Mr superstar. Medan kompisen fotar skall jag träffa min far, ja min biologiska far då. Det blir så knasigt när man har två fäder och skall urskilja dem från varandra i text.

Iallafall eftersom bussar och tydligt är sjukt jobbiga på helger och envisas med att endast gå varannan timme på helgerNa så blir det att ta en tidig buss. Så ni sitter jag på bussen mot Bjuv där jag bytar mot tåg till hbg där jag bytar mot tåg till Malmö :p nästan två timmar tar det!

Också lite Ego-pics på det :)

Inga kommentarer: