onsdag 1 maj 2013

Äventyr

Idag blev det en tur till Familia me goaste systerdottern. Det inhandlades en slushmaskin som är en försenad födelsedagspresent åt henne.

Jag åt en korv utan bröd men med ketchup och senap och överskattade behovet av insulin så jag fick en rejäl dipp och det hjälpte inte att bara stänga pumpen, naturligtvis var mitt druvsocker slut så jag fick helt enkelt ta något annat....det blev en mjukglass!

Inhandlade även det nya numret av W.I.T.C.H, min favorit-tidning sen 10+ år tillbaka !

Kikade lite på inredning också och fann den nästa tavlan med det absolut bästa visdomsordet!

" People laugh at me because I'm different. I laugh at them because they are all the same! "

Blev sugen på att skaffa en citronmeliss men köerna på Bauhaus var mördande långa så typ....nej! Får vänta!

Inga kommentarer: