tisdag 2 april 2013

Eftermiddags-inlägg

Dagens lunch var som sagt ingen höjdare...men inte helt fel med tanke på att jag inte förberett mig för lchf idag egentligen. Kycklingfilé ( marinerad i färdigmarinad så säkert mkt socker i) med ugnsrostade rotfrukter ( butterutpumpad, lite morot, palsternacka samt en till som jag glömt namnet på just nu).

BS har dock legat högre än vad jag väntat mig ändån.( över 10, under 15)

Jag är visserligen fortfarande förkyld och väntar mig mens vilken dag som helst så det påverkar också till viss del.

Till mellis var det ägg, ost ,salami samt ett äpple ( visst äpplet var onödigt men det var det bästa jag kunde fixa i morse)

När jag kommit hem skall jag nog byta om, ta på hörlurarNa och ta en lååååååång promenad. Är ju fint väder och det känns i benen att jag inte powerwalkat på ett tag ( pga förkylningen), minsta lilla bit jag går så känns det i benen. DRYGT!

Inga kommentarer: