måndag 4 december 2017

Tusen miljoner

Efter tusen miljoner oräkneliga omstarter så är jag nu på gång igen, ska försöka blogga igen för det känns som att det var liten del av nyckeln att jag lyckades bra 2010, vi får se, hade varit bra om min app på telefonen samarbetade också...sen har jag ju min instagram också: diabetesettan

Nu är det natt igen och detta är tredje dagen sedan min omstart som jag "överlevt " på ca 20gr kh eller mindre. "Överlevt" kan låta dramatiskt men när man är så mat och sockerberoende som jag är (och då är jag inte ens i samma klass som många andra!) och man har en minuts gångväg till affären knappt, då är det verkligen inte helt lätt att hålla sej i styr.

Även om tre dagar är futtigt på det stora hela, och jag har gjort det förr för att sedan trilla dit tex när helgen kommer  så är det ändå ett massivt steg för nu känner jag mej mer bestämd och motiverad än tidigare.

Goda vanor att börja med;
Te på morgonen/när jag vaknar, helst med kokosolja i, samt om jag blir sötsugen.
Promenad minst varannan dag.
GÅ och simma/gymma så ofta jag kan.

Linda Linnzy Lindbergs foto.Linda Linnzy Lindbergs foto.

Inga kommentarer: